Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Wednesday 26 October 2011

facebook oh facebook


hey! olla! assalamualikum.

today, twentysixofoctobertwothousandeleven orang india beraya! waa~ mesti happy kan diorang. nak jeles boleh? hehe! act, saya ni dah lama dah ta menghupdate blog. malas la. huhu! okay! today, saya nak share dengan korang orang2 yang ada FB ni eh. 

act, kebanyakannyalah kan, orang yang ada FB ni, hypocrite right! diorang punya perwatakan di dalam FB sebenarnya ta sama di luar. that's mean, contohnyalah, dekat luar diorang macam kasar sikit ke apa kan, tapi, bila dalam FB, diorang mulalah tukar perwatakan diorang. kan? kalau betullah kan. kalau salah jangan marah saya maa~ saya ta mentioned sapa2 eyh! just nak share dengan korang jeh! sharing is caring kan.

then, FB ni, memanglah melekakan. n ta de faedahnya. ye la~ dalam 1 week, 19 jam orang on9 dalam sehari kan. kot la. if diorang bukak benda yang berfaedah ta apa lah jugak. ni, bukak yang tah apa2. saya ta mentioned sapa2 eyh! ta semua orang perfect, saya just nak mengeshare. saya pun ta de la perfect sangat okay! jangan terasa maa~

soo~ kurangkanlah mengon9 ye~ act, ta ada faedahnya pun tengok FB ni. setakat mengenjoykan kita jeh kan.

ohkay la korang, bye! take it easy yaw!

wasalam,



thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog