Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Tuesday 22 November 2011

a bad day.


hye! olla! assalamualaikum.

hi all stalkers. what's up? everything all right? me? yeah! so far so good. so, dah lama kan saya tidak menghupdate blog yang busuk ni? ta pelah kan, biar kan larh blog ni berehat sebentar. hikhok! erm, so, today, i want story dekat korang tentang hari2 yang saya lalui. why eh, since school holiday start ni ken, setiap hari ta kiralah monday, tuesday, wednesday, thursday, friday, saturday n also sunday. why like a bad n bored day! rasa macam bosan tahap dewa dah ni.

selalunya hari2 weekdays macam ni kan sekolah, dekat sekolah ta de larh boring mana kan. cuz, ada kawan2, boleh lepak2, merayau everything larh ken. but, bile dah start cuti sekolah ni, macam boring pulak. ye larh, duduk rumah, tengok tv, on9, update blog. tapi dah lama ta update, cuz, ta de idea nak ceritakan dekat korang. n bukak fb. tu jeh larh yang saya buat. 

i want to go vacation with my family, but, my parents semuanya busy belaka. so, menghabiskan cuti sekolah ni di rumah jeh larh. very bad n bored day. hope, mama akan bawa kami pergi holiday mana2. dah naik bosan dah nie. hew!

ohkay la korang, gtg. bye.

p/s: awak, awak, kenapa awak dah lama ta on9? saya boring larh. nak chat dengan awok. memang boring gila dah saya ni.

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog