Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Wednesday 30 November 2011

ganti puasa.



hye! olla!


hye korang! perasan ta saya ni asyik2 larh tukar blogskin. okay! today, i decide untuk tetapkan lah blogskin ni. jenuh larh nak cari yang lain apa semua ken. hari ni, saya bukannya nak story pasal bende ni act, saje2 untuk intro untuk title di atas ni kan.

okay, today, saya nak story pasal ganti puasa ramadhan yang lalu. for all girls muslim, ganti larh puasa korang tu dengan secepat mungkin ye! janganlah bile dah last2 minute nak ganti. like me last year! nasib baik sempat ganti. fuhh! 

takdi, nenek saya dah bising dah. bile nak ganti puasa. dah larh lagi 10 hari. and i decide untuk ganti puasa pada hari esok. saya nak buat isnin khamis. sambil tu, dapat larh pahala puasa sunat ken. huhu! insyaALLAH before start sekolah, habislah kot puasa ganti saya. 

mama saya dah habis ganti dah. dia 6 hari jeh! hurm, never mind never mind. :)

ohkay larh korang. see you later. bye!

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog