Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 4 November 2011

tukar url blog larh.


hye! olla! assalamualaikum.

suka hati aku larh aku nak tukar url blog aku, apa kau nak kisah? aku tau la kau jealous. :)

ngee~ abaikan dekat atas tu. saja2 jeh nak buat macam tu. saya ta mentionde sapa2 pun eyh! jangan terasa tau cayang. okay? goodiiyyy! :) act, saya dah tukar url blog tau. nak tau apa? ohkay la. url dia, http://mynameisyaya.blogspot.com/ tau? baguss!

act, saja2 jeh saya nak tukar. ye larh, saya tengok kawan2 saya semuanya tukar kan. so~ saya pun teringin la jugak nak tukar. sorry larh kalau korang semua ta jumpa blog saya yang cute ni. *perasannyer kau ni yaya* shut up! hehe! 

kalau korang nak tau url dia, boleh larh tengok kat sini. tengok baik2 eyh! sayang kau orang!

act, saya dah setat buat folio wira persona avatari. masih banyak lagi yang saya nak kena buat. oh myy! anybody can help me? please. i'm begging you! ngada2 lebih huhu! bior le!

ohkay la korang. nak off9 larh dulu. bye sayang. :*

p/s: yeah! akhirnya rosmina dah mengandung.! selama 3 tahun menunggu, akhirnya dapat jugak. hihi! cerita cantikya si comot!

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog