Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Wednesday 13 February 2013

kawad kaki!!


ASSALAMUALAIKUM.

tak jawab dosa,, kalau jawab sayang. :P



okay, cube korang semua bace tajuk kat atas nie. hurm, kawad kaki right? hehe! act, saya telah pun menyertai pertandingan kawad kaki peringkat daerah! 1st time tahu saya masuk kawad2 bagai nie. huhu! nak try katenye. so, memang banyak lah kan tersalah langkah or step kan. ade yang marah saya salah step, ada yang bagi perangsang and macam2 lagilah. ye lah, bukan senang tau nak buat formasi dia semua tu. ingat senang ke??? hihi! sape2 yang bace entry kali nie, bagitau la saya tips2 untuk cemerlang di dalam kawad kaki nie. 

act, pertandingan dia 19 march 2013 nie tau. fuhh~ takut gile beb! sebelum tu pulak, kene prepare kasut la, baju la and anything else. kasut tu yang susah sikit, ye la nak kiwi dia la kasi hitam berkilau kilauan. ^_^" err, hoho! baju pulak, nak kene sembur kanji bagai! urgh! never mind. asalkan aku okey!! haha!

hurm, doakan saya dapat buat yang terbaik okeyh! sampai di sini saje bye!

wasalam,

kawad kaki! here i come!!





thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog