Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Sunday 24 July 2011

???

hey! olla! assalamualaikum.

hurm, hari ni saya nak postkan apa eh? ye la. tak ada idea la. =_='. erm, today, sundaytwentyfourjulytwothousandeleven. pagi tadi kan, memang first2 time la saya bangun lambat!! atc, saya memang dah bangun pun awal pagi, sebab nak solat subuh kan. then, continue balik tidur. hehehe! maklumlah, malam semalam saya tidur lambat. coz, tengok cerita sampai la ke lewat malam. sampai mama saya sound la suruh saya pergi tidur. nanti pagi esok dah liat nak bangun. huhuhu! that's me!
ends of the story la......

btw, sebenarnya saya nak cerita pasal benda lain, tapi benda lain yang saya ceritakan. hihihi! apa eh saya nak cerita? haish! dah lupa la. okay la tak apa. saya postkan gambar saya je la eh. hohoho!

  anak kucing rumah puteri anisah.

ceh! ignore je lah eh. ;)

hahaha! ramai yang cakap, macam nenek. 
 
ohkay la. cukup kan 3? nanti kalau ada masa, saya postkan lagi eh. bye korang. see you!
 
wasalam, 
 

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog