Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 22 July 2011

suntikan HPV..

hey! olla! assalamualaikum.

hurm, apa eh nak post hari ni? huh, today, fridaytwentytwojulytwothousandeleven, saya telah pun dicucuk suntikan HPV!!!. huh! very2 ssseeddaapp...... siapa yang tak kena memang rugi lah. mula2 dia sapu ubat yang supaya dia cucuk tu tak sakit kan. then, dia pun mula la suntik. mula2 dia masukkan jarum, then, cucuk dalam lagi sikit. then, dia masukkan ubat dia tu. then, dia keluarkan jarum. fuuhh! sedap gila lah. hehehe!

act, saya kena cucuk sepatutnya 19 july 2011 aritu. bersamaan hari selasa. tapi disebabkan masalah teknikal  sikit kan. then, ditangguhkan pada hari ni. lepas je balik sekolah terus jah bersiap2 untuk pergi klinik. saya kena suntik bukan dekat sekolah tau. huhuhu! jangan la korang ingat saya cucuk dekat sekolah pulak eh. saya kena suntik dekat klinik kerajaan. hihihi!

ohkay la. bye korang lots of <3. take care.

wasalam,
 
dalam tengah sakit2 tangan ni. menaip jugak kan. hohoho! itulah saya! yaya.

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog