Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 26 August 2011

eid mubarak. :D

*tak tau kenapa saya letak gambar ni, >_<.

hey! olla! assalamualaikum.

hai korang, sepanjang bulan ramadhan ni, korang puasa penuh ke tak? kalau tak puasa penuh, cepat2 lah ganti puasa tu eh, nanti dapat dosa pulak. :) ;) anyways, lagi 4 hari jeh lagi nak raya kan! hehehe! best3, tak sabar3, act, saya tak sabar nak kutip duit raya banyak2 lorh! huhu! heish! dah besar2 pun masih ingat duit raya lagi! hapa nak jadi lorh? hihi!

bak kata cikgu saya, "pada hari raya, kita mestilah ceria, jangan lah kamu berduka," yeah! that;s right! but, dalam masa yang sama, kita mestilah ingat kepada mereka2 diluar sana yang telah hilang ibu bapa or sesiapa jeh la yang mereka sayang, mesti diorang sedih kan. hurm, act, tahun ni, sedara mara saya ada yang tak dapat beraya bersama, macam pak cik saya, dia beraya atas kapal jeh la, hoho, kesian pak cik, ye la, dia kan engineer, soo, cuti dia belum lagi, maybe bulan 10 ni kot baru dia cuti, haha!

sebelum saya berangkat pergi, ceh, macam buat karangan jeh! :P saya ingin mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir da batin kepada semua kawan2 saya, keluarga saya dan juga kepada semua orang yang mengenali saya, kannn.....

ohkay la korang, i gtg, daa~ happy breakfasting, selamat berbuka, dan selamat hari raya, sayanggg korang >_<!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

I feel like a loved one is about to leave me and I'm missing him before he's even left! Ramadan. O Allah accept our deeds and make this Ramadan the turning point in our lives for the better. Amin.
 
wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog