Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Thursday 25 August 2011

i'm so sorry!

hey! olla! assalamualaikum,

hurm, lagi 4 hari jeh lagi nak raya! yeay! tak sabar! act, semua kawan2 kawan saya dah bagi kad raya kepada kawan mereka! tapi, saya tak lagi! hehehe! I want tao say sorry to puteri nurul anisah n puteri nur sabrina sooo sorry sangat2 eh! ye ye o jeh mintak adress rumah korang, tapi, kad nya tak sampai2 lagi kan. huhuhu! act, saya busyyyy, sangat2. banyak kerja la, tu yang tak sempat nak sediakan kad untuk korang, sebenarnya, kad dah beli dah, cuma tak tulis lagi.

kalau saya nak post sekarang, tapi, dah nak raya dah kan, boleh tak kalau saya bagi dekat dalam ni jeh? boleh eh. much love! <3

  yang ni, kad untuk puteri nurul anisah.

 yang ni pulak, kad untuk puteri nur sabrina.

hope! korang appreciate pemberian saya ni eh! selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin to my friend nisyot n yino!!! hihi! korang ni kan, macam adik beradik jeh, dah la nama dua2 ada puteri, muka pulak seakan sama pulak tu, :D comel2.

ohkay la korang, bye! selamat berbuka puasa dan selamat bersahur! hoho!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

If you can't forgive others when they seek your forgiveness, why do you expect Allah to forgive you?
 
wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog