Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Wednesday 24 August 2011

hulahopp!! :D


hey! olla! assalamualaikum,

today, twentyfouraugusttwothousandeleven, hari yang ke-24 umat islam berpuasa. lagi lagi 6 hari je lagi nak raya! yeahow! tak sabar la, act, saya rasakan tahun ni kan, rasa macam sekejap jeh masa berlalu orh, dupdap2, dah yang ke-24 kita berpuasa.... masa berjalan sungguh pantas.
bercakap pasal masa kan, tahun depan, saya akan menduduki PMR, fuhh!! langsung tak bersedia lagi, macam mana ni!!? PMR persent saya bersedia adalah 10% manakala SPM pula 0%. bayangkanlah, tinggal lagi berapa tahun jeh lagi nak duduki exam SPM, satu haprak tak bersedia lagi!! ohh my goshh! hasih! 

tahun depan dah nak exam besar kan, tapi, saya ni, makin lama, makin rasa macam malss je nak study, balik2 jeh dari rumah, terus bukak lappy or tidur, kadang2 mama selalu marah cuz, saya terus tidur, bukak lappy or anything, dah la tak mandi lagi, solat pun tak lagi, ni terus jeh buat benda yang tak berfaedah!! haish! apa la nak jadi dengan kau ni? cuba la ubah sikit perangai tu.!
memang pun! dulu saya rajin je buat latihan, score A, study, ni sekarang! makin jauh je dengan pelajaran, kalau time nak exam je baru saya study gila2, but, time tak ada exam ke apa ke, humrm!! jangan harap la nak usik buku! ada usik! itu pun, kalau buat homework ke pa kan. hehe! cit! kau ni! gelak pulak kan! hasih! opps! sori2. uwaa!~ macam mana ni? anybody can help me? nak nagis la!

lepas ni, tak nak la selalu sangat bukak FB ke blog ke apa2 jeh la. kalau korang tak nampak saya update blog, maknanya, saya tak on9 la tu eh! saya dah tak nak la sangat on9 nanti leka orh! betul cakap mama! internet ni, apa semua ni, memanglah melekakan! mama! tolong!! macam mana lah nak dapat straight A's kalau macam ni la perangai kau, suka sangat buat perkara yang tak berfaedah, haish! 
owh! i got to go! daa! selamat hari raya, maaf zahir batin.

----------------------------------------------------------------------------
The Prophet ﷺ is reported to have said, "Whoever defends the honour of his brother, this will be a protection for him from the Fire."

Do you defend your fellow Muslim's honour or do you join in the backbiting?
 
wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog