Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Tuesday 16 August 2011

my birthday! :D

hey! olla! assalamualaikum.

tak jawab dosa, kalau jawab sayanggg.... ecececeh! perkataan sayang tu dikecilkan. hehehe! saja jeh! btw, yesterday, fifteenaugusttwothousandeleven, ialah hari yang paling bermakna buat saya, nak tau apa? of course la hari saya born, ceh! b.m rojak! huhuhu! bestttt sangatt2 semalam tau! my dad kan, kasi saya hadiah! ceh! (macam tak pernah dapat hadiah je) hihihi! well you know me rite? ececech! 

btw, birthday saya tak sambut pun, hurm, my mom saya cakap, buat apa nak sambut, awak tu kan dah besar, lainlah kalau kecik lagi. erm, tak apa lah, tak ambik hati pun, saya faham mama busy kan. tapi mama bagi hadiah! thank you mama!

ohkay la korang bye!

wasalam, 

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog