Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Thursday 11 August 2011

pennadd!!

hai! olla! assalamualaikum.

hurm, today, elevenaugusttwothousandeleven, genaplah sebelas hari umat islam berpuasa di bulan ramadhan. hurm, tak sabar nak raya doh! hehehe! lagi 2 weeks++ jeh! huhuhu! btw, minggu ni kan, memang busy gilalah saya, ada ja cikgu bagi kerja, tu yang tak dapat nak update blog. urgh! 
hari selasa hari tu, cikgu kitaorang, pn. norhidah, bagi kitaorang kerja. nak tau apa? erm, mestilah karangan. karangan tentang bazar ramadhan, act, minggu lepas cikgu dah suruh kita orang melawat kat bazar ramadhan. kita orang pun pelik lah kan. hohoho! but, saya tak pergi pun, cuz, my mom masak dekat rumah, sooo, tak ada lah pergi kan.

tengok2, hari selasa lepas, cikgu terus bagi karangan tentang bazar ramadhan tu, dah lah kena lebih 200 patah perkataan. fuhh! telan air liur aku. kena past up hari khamis. but, dah siap dah, tah macam apa entah orh ayat saya. merapu meraban jeh banyak. hahaha!
then, kena buat folio sivik lagi, halamak! satu hapak tak buat lagi. next week kena hantar. uwaa! anybody can help me? please! i need someone to help me!. eh! betul ke bi saya ni? haish! lantak lah. tak mau pikir semua tu dah. allllaaa~ macam mana ni? 

then, eighteenaugust ni, majlis persaraan pn. hajah mo'minah cikgu geografi kita orang, ermm, lots of sad... pada hari tu, kita orang dikehendaki buat folio tentang cikgu tu pulak. mamama!! help me! tapi, nasib baik dalam group! kalau individu, tak ke naya je saya!

tapi, terima kasih la jugak kepada cikgu2 yang memberikan kami kerja2 macam tu. thanks teacher. saya appreciate semua itu, hehehe! 

okaylah korang bye. selamat berbuka, walaupn lambat lagi. lagi 2 hours. byee!

wasalam, 

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog