Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Monday 1 August 2011

yes!!

hey! olla! assalamualaikum.

eh2. sapa tu? laa~ mengintai blog saya rupanya korang eh. adess~ kesahpulakaku! ceh2. hehehe! korang kan dah mengintai blog saya kan. soo~ saya nak ceritakan korang sesuatu nieh. huhuhu!
today, mondayoneofaugusttwothousandeleven, saya dengan mama saya pergi shoppiinngg! nak tau tak shoping apa? of course la shoping baju raya! dah lama saya tunggu2 kan saat ni tau. hihihi! banyak la yang kitaorang shopping tadi. daripada pukul 8.00++ to 3.00++ wow! boleh masuk malaysian books of records you know! ceh! hohoho! baru 7 jam jeh kan, tapi ada lagi sampai ke malam. tu baru la boleh masuk malaysian books of record kan. baru la layak. :D 

act, masa pukul 8.00++ tu, kitaorang ergi tabung haji dulu. then lepas dah selesai urusan dekat tabung haji, kitaorang pun pegi la ke jusco seremban 2. hahaha! cari2 baju, beli2 baju, apa semua kan. saya beli baju 2 pasang, seluar 1 jah! itu pun puas saya merayu2 dekat mama saya nak tambah lagi. tapi mama saya tak bagi :( uwaaa! ye la. dah la sampai jeh dekat tempat tu dah rambang mata dah banyak gilah doh pilihan pakaian. mamamamam!!! nak lagi pleaseeee~ ala` dah balik dah pun kan.
tapi kan, adik saya mama saya belikan banyak doh. jealous mak~ hehehe! adik saya dapat 3 baju 3 seluar. hmm~ tak pe la. tak kisah pun. (sebenarnya kisah) huhuhu! then, pergilah ke seremban parade, pergi dekat parkson, pergi beli baju adik lagi! adik3. saya? hurm, never mind lah. berkorban la u ntuk adik. lagipun, mama saya ada cerita, sebelum saya dapat adik, mama saya belikan untuk saya macam2 apa yang saya nak, mak saya beli. ermm, thanks mama! <3 you sooo much! i appreciate you! muahh! 

then, pergi beli kasut, n anything else. then, pergi balik. memang penat gila lah hai ni. yang mama saya pulak, kesian dia oh. siap dengan sakit2 kepala lagi. dia kata mungkin darah tinggi dia naik. tak tau lah. tu la mama! yaya suruh pergi check kat klinik, mama tak nak. tapi sekarang, sapa dah susah? haish! nanti pergi eh klinik. 
ohkay la korang. bye. hari ni hari paling best buat saya. buat saya lah. huhuhu! 

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog