Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 30 July 2011

:D :D :D.

hey! olla! assalamualaikum.

today is saturdaythirtyofjulytwothousandeleven, woa! at area sini hujan memang lebat gilah oh! siap dengan ribut2 sekali. hehehe! takot2. ceh! buat apa nak takut. kan just hujan + ribut je kan? bukannya kat luar, but, dalam rumah! huhuhu! haish! 
end of the story laa~.
 
btw, korang sume sihat ke? apa? tak sihat? ala3, shiannya dia. :) kalau tak sihat, makan ubat ye. biar cepat sembuh. ;) 
 
lagi 2 hari jeh lagi bulan ramadhan bakal menjelma~ yeah! tak sabar2. tak sabar nak pergi baazar ramadhan, tak sabar nak raya n tak sabar nak buka puasa bersama2 dengan family yang tercinta. time nilah kita nak eratkan lagi kan silaturrahim kita antara keluarga. hihihi! YELAH KAN! (ayat puteri nurul anisah) hohoho! cilok sekejap ayat dia. 
 
act, korang semua ni dah beli baju raya ke belum? apa? dah!? wahh~ beshnyer dia. dah beli baju raya~ saya tak beli lagi ouh. :( tapi, saya dengar mama saya cakap maybe hari isnin ni kot pergi sshhooppiinngg!!! baju raya!. hahaha! maybe lah~ kita hanya merancang, allah yang menentukan. am i right? hehehe!
 
btw, sekolah korang cuti tak hari isnin? sekolah saya ccuutii!!! best3. cuti sempena hari pertama bulan ramadhan. huhuhu! korang semua ni, time bulan puasa nanti, jangan la ada yang ponteng puasa pulak eh. berdosa tahu. allah marah. hihihi! (bagi yang perempuan, saya faham) hohoho! 
 
ohkay la. bye korang! much <3
 
wasalam, 

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog