Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 1 October 2011

all the best ya!


hey! olla! assalamualaikum.

salam` semua stalker2 sekalian, eh! korang still bace eh entri2 saya kat dalam blog ni? waa~ ta tau pulak yang korang suke apa yang saya postkan ni. hehe! #poyosebentar hikhok! btw, hari isnin minggu depan, budak2 f3, akan menduduki exam besar rite? apa benda tu? PMR kan. dengan kata panjangnye lah kan, penilaian menengah rendah. lalala! 

anyways, all the best ya! buat betul2 eh! kalau buat soalan math tu, jangan cuai. like me! patutnya boleh score, but, banyak yang contohnye jawapan dia 12.63, tapi saya tertinggal 1 no. yang kat belakang tu, kan sayang kan, haish! but, still dapat B!! huhu! back to the story, okeh! buat yang terbaik eh!!! sebelum buat tu, baca bismillah dulu, if kalau korang ta dapat jawapan, jangan la korang ketuk2 kepala korang tu pulak, bak kata mama saya kan. nanti, lain pulak yang jadik, kan susah tu. hihi! 

kalau math, korang kenalah hafal formula2 dia. macam saya. ceh! hoho! lepas korang dah habis jawab soalan tu, jangan la korang terus tidur pulak, but, semak2 la balik jawapan korang tu, mana la tahu kalau2 ada yang tertinggal ke apa ke kan. haha!!

okay! sampai sini sahaja nasihat saya pada petang yang mendung ni. hehe! up to you la sama ada nak ikut, ataupun ta! huhu! ta pakse pun.

ohkay! bye. ALL THE BEST!!! insyaALLAH, saya akan mendoakan kejayaan korang n permudahkan segala urusan. ececeyh!! tahun depan saya pulak! waa~~ takut!!. satu hapak ta sedia lagih!! :(
wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog