Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday, 21 October 2011

happy day! :D


hey! olla! assalamualaikum.

korang apa kabo? sihat? hope, sihat selalu la ye wok! hehe! well~ today is happy3 day to me! nak tau sebab apa? of coz la exam dah habis!! and and saya nak jerit merdeka!! merdeka!! merdeka!! ngee~ huhu! ala~ untuk tahun ni jeh merdeka nyer. tahun depan dah ta merdeka dah. ye la~ tahun depan saya n mereka2 yang sama umur dengan saya, pmr! halamak, dah la thun depan kene masuk tuisyen, ta boleh tengok fb, ta boleh update blog, n segala bagai lagi! semuanya kena kurangkan. uwaa!! :'(

act kan, saya nak tanya korang, deepavali nanti korang cuti ta? bukan apa, sekolah saya cuti. 1 week tu wok!! macam dah cuti hari raya la pulak. hihi! maklumlah, sekolah kitorang ramai budak india. :) hoho! 

takdikan exam seni, alhamdulillah, saya dapat buat yang secantik yang boleh! haha! masa dalam dewan exam tu, saya dengan lisa selamber je pinjam meminjam barang. hikhik! well~ sapa ta kenal kitorang kan. :D :P patutnya ta boleh pinjam meminjam kan, but, kitorang buat dek jeh. lagipun, cikgu bukannya marah pun, depan mata cikgu kitorang buat macam tu, tapi cikgu ta marah pun. cikgu senyum jeh! kitorang pun apa lagi kan, senyum la balik. :I 

then, lepas budak2 muzik habis jawab exam diorang, diorang kene duduk dalam kelas 2B, iaitu kelas kitorang. but, budak seni ta boleh keluar lagi, cuz, belum habis masa lagi, kitorang habis pukul 10.45. lama kan. perut pun dah berbunyi dah. ye la~ sarapan dok lagik. :( okay, dekat dalam dewan exam tu, tinggal la budak seni jeh! amann~ aman bendenye kan, punyalah bising orh! kitorang siap jalan2 lagi dekat dalam dewan tu, hehe! sampaikan cikgu terjerit2 suruh kitorang duduk tempat masing2 balik. huhu! lepas tu, berjalan2 balik. itulah kami! :D

yesh! ta sabar nak cuti 1 week! nak enjoy!! ececeyh! enjoy kat dalam rumah jeh! huhu! another week pulak, kitorang kene pulangkan buku teks. berat la nak bawak buku banyak2. :( lepastu, dah ta belajar dah! wee~ tunggu result exam jeh la. ta sabar ada, takot pun ada. hope ta tutun kelas. :)

ohkay la korang, nak bukak acc fb jap. bye! 

p/s: ada orang kata, saya punya seni cantiks! gembira tahu! :D

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog