Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Thursday 20 October 2011

seleshai sudeh!!


hey! olla! assalamualaikum.

well~ dah lama ta update kan? hehe! act, sekolah saya exam, soo~ ta de masa nak update apa2 benda ni. huhu! fyi, yang korang memang dah tau sangat kan, kitorang start hari isnin hari tu, esok last, hihi! last2 pun masih bukak internet lagi kan. apa daa~ hoho! ala~ esok exam ta penting sangat la, iaitu, pendidikan seni visual. takut la. bukan apa, saya ni, bukannya pakar sangat bab2 melukis ni, kalau lukis rumah, agaknya jadi pondok kot, haha! only a joke okay, ta kanla lukis rumah pun ta tau. humph! 

cepatlah habis exam, then, saya nak laungkan merdeka!!! hehe! dalam hati sudeh! act, target saya untuk dapat 5As, harap2 termakbul! nak tau subjek apa yang saya target nak dapat A tu? okay, BM1, BM2, Agama, Geografi, n Kemahiran Hidup. yang saya nak dapat B, Math, BI, Science. if dapat la. kalau sejarah, gerenti saya dapat cukup makan jeh! ye la~ saya bukannya baca sangat pun. n kalau korang nak tau, sejarah la yang paling saya ta minattttt sekali! banyak fakta n also tentang sejarah dulu2, saya susah nak ingat la. 

takdikan exam Math, KH n PJK kan, Math, susah ada, senang ada, KH petik jari jeh dah boleh jawab. yaya riak! :P PJK pulak, senang la jugak. huhu! n esok, seni, paling saya ta suka nak lukis2 ni. boring la. :(

hope tahun depan saya ta turun kelas. saya dah usaha sedaya upaya ni tahu!! :) saya ta shuke la nak turun2 kelas ni, nanti, kalau masuk kelas bawah, ta dapat nak tumpukan perhatian dekat pelajaran, budak2 bising kan. :(

ohkay la korang, nak pikir tajuk apa nak buat untuk seni esok. n nak cuba lukis2 sikit. hihi! maklumlah, orang ta pandai melukis. hikhok! bye! take care. :D

wasalam,



thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog