Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 14 October 2011

post last! miss you a lots!!


hey! olla! assalamualaikum.

hari ni, adalah post saya yang terakhir tau! bukan apa, nak study, cuz, minggu depan iaitu 17.10.2011  kitorang exam final! fuhh! takut gilah! korang doa2kan la saya dapat jawap dengan tenang,aman,damai n whatsoever yeah! hehe! 

best la dekat budak f3, diorang dah merdekaaa!!! woa! best la kaka2 n abang2 f3! nak jelous boleh? huhu! but, korang mesti berdebar2 kan, tunggu result yang bakal keluar nanti? insyaALLAH korang dapat result yang bagus. yang ta tu. korang janganlah menagis meraung ta tentu pasal pulak eh. maybe salah korang la jugak, ta jawap or ta study dengan betul. korang main2 jeh! hihi! jangan la marah saya cakap macam ni eh. bukan nak sakitkan hati korang, just nak share2 jeh! hoho! 

okay! sepanjang 1 week ni, ta de apa2 cerita pun yang nak saya kongsikan, haha! cuma, takdi, kitorang susun meja n kerusi dekat dalam dewan peperiksaan, cuz, minggu depan kan, kitorang exam. cikgu kate, guru masa terakhir kena bawak murid2 dorang pergi dewan tu, untuk apa tah! hikhik! saya ni, jenis yang ta nak ambik tau hal sangat. well~ hehe!

okay la korang, setakat ni sahaja, bye! doakan saya supaya dapat jawab dengan baik eh! 1st day, kitorang exam BM1, BM2 n agama. hope! saya dapat jawab dengan baik. insyaALLAH. ammeenn....... :)

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog