Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 14 October 2011

blogskin.


hey! olla! assalamualaikum.

dah berkurun saya ta menghupdate kan. yeah! berkurun la sangat kan. hehe! btw, korang perasan kan, yang saya dah guna blogskin kat dalam blog saya. huhu! well~ baru belajar maa~ sebelum ni, memang blur gila nak buat macam mana. sampaikan suruh nisyot yang tolong edit kan. last2, fed up dia. hihi! then, saya try2, sampailah saya reti nak guna blogskin. hoho! thanks nisyot! cuz, mengajar saya cara nak buat blog guna blogskin.

act, saja2 jeh saya nak guna blogskin, boring la layout macam biasa kan. haha! 

ohkay la korang, bye! 


wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog