Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Sunday 13 November 2011

greyson chance


hye! olla! assalamualaikum.

hensem larh greyson chance ni. suka dengar lagu dia yang waiting outside the line. terpegun dengar suara dia. hehe! ohkay, sekarang ni kan, diorang ni sibuk bercakap pasal budak ni. dekat FB larh, n dekat mana2 lagi larh. mula2 saya ta kenal pun budak dia, but, kalau dengar lagu dia tu, memang dah galak dah. then, last night, saya tengok AIM18, so ada larh keluar budak tu nyanyi lepas najwa latiff kan. bapak larh, memang best larh dengar lagu ni, since saya tengok dia, baru larh kenal. oh, ini dia greyson chnace. huhu!

and and, saya dengar, dia ni baru 14 years old. mwehehe! ada chance ni. hihi! ceh! ta de larh. tapi kan, sekarang ni, dah macam berlaku greyson chance fever!! jeh! hoho! truly saya cakap. saya memang dah mula minat dekat dia. 

and, and, saya boleh dikatakan banyak kali larh bukak video dia dekat youtube tuh! haha! dah terminat pulok doh! and, saya ada letak lagu dia yang waiting outside the lines dekat dalam blog ni, lagu dia yang firstt  sekali. hehe! 

ohkay la korang, nak pergi makan jap! bye!

p/s: GREYSON CHANCE FEVER!!! 

wasalam,


thank you for reading this entry

2 comments :

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog