Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 11 November 2011

SPM sijil pelajaran Malaysia


hye! olla! assalamualaikum.

kepada kakak2 n abang2 f5 yang bakal menduduki SPM pada minggu depan, harap anda semua telah bersedia n buat yang sebaik2 mungkin eyh! saya di sini mendoakan kesejahteraan anda semua ye. no words i want to say, just want to say, good luck n the end. :) hehe 

seperti yang korang dah sedia maklum, pada next week, budak2 f5 SPM kan. so, korang yang bakal nak menduduki SPM tu, jawab la dengan baik2 eyh. jangan larh korang over confident n terlalu careless pulak eyh! tu yang bahaya tu. seeloknya, lepas korang dah habis jawab soalan tu, semak2 la eyh. untuk mengelakkan ada yang terlepas pandang nak jawab ke, atau, jawapan korang salah ke n whatsoever yang lain ohkay. 

SPM ni, korang jawab larh dengan bersungguh2 tau. ye larh, exam ni penentu kita boleh masuk U ke, n etc, nanti, bile dah habis SPM, mesti ada yang sambung belajar dekat institut2 or university mana2 kan, n mesti ada yang dah kerja. :) 

saya ni, lagi 3 tahun nak menduduki exam besar4 tu. tahun depan PMR. takut larh weh! takut ta dapat jawab, otak hang, dah ta boleh berfikir. n macam2 lagi yang saya fikir. selalunya kan, saya ni, dah baca 1 buku dah, tapi bile esoknye, nak masuk dalam dewan, mesti automatik lupa sementara, apa yang saya baca n also hafal. sementara jeh eyh! lepas dah lama2 tu, saya fikir2 balik, dah boleh ingat dah balik. nasibb badan. huhu!

okay, ta de apa dah yang saya nak cakap, cuma nak ucapkan buat kali yang kesekian kalinya, good luck to all students yang bakal menduduki SPM pada tahun duapuluhsebelas ni eyh! buat yang terbaik tau! 

ohkay, bye! not miss you. :D

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog