Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Thursday 24 November 2011

okay ta?


hye! olla! assalamualaikum.

korang2, sekarang dah pukul berapa eyh? laa~ pukul 11.28 dah. kenapa larh saya rasa macam ta mengantuk eyh? nak katekan tidur siang tadi, ta pulak. cuz, siang takdi, saya mane ada tidur. hurm, so, saya decide untuk mengupdate blog ni ken. hehe! 

act, saya baru jeh tukar template blog saya ni. okay ta? saya ingat nak kekalkan larh template ni. cantiks larh pulak. huhu! 

erm, 27.11.2011 nanti, awal muharram kan. hurm, tibalah tahun baru bagi umat islam sekalian semua ye. nanti, masuklah sudah tahun 1433H bagi tahun islam ken. hihi! saya masih lagi 14 tahun eyh. tunggu bulan august bersamaan 15.08 nanti saya sudahpun 15 tahun. hoho! apa motif saya cakap macam ni eyh? hasih! saje2 je kan. takkan salah kot. :P

ohkay la korang, nak pergi jawab soalan2 dekat formspring dulu keyh! see you later. bye!

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog