Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Sunday 5 February 2012

maulidur rasul



hye! olla!

selamat menyambut Maulidur rasul 1433 H. bersama2 lah kita berselawat ke atas nabi.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ

hurm,okay. sekolah saya cuti 2 hari. isnin and selasa. and and, saya juga mahu mengambil peluang untuk menghafal lisan saya. alhamdulillah dah perenggan yang ke-3. rasa macam excited pulak nak presentkan dekat depan. wuhuu!! hehe!

and and, mama saya dah buat 1 schedule belajar. nak ta nak, kene lah ikut. hari ni sepatutnya ta boleh on9 do, tapi saya merayu dekat mama nak bukak sekejap je, tapi, ni dah lebih dah ni. huhu! mama saya ta perasan yang saya on9 dah lama, so tunggulah sekejap lagi baru tutup. huhu! 


oh! lupa pulak. yesterday, birthday friends saya, iaitu Puteri Nurul Anisah Binti Mohd Anis. sorry la nisyot sebab ta dapat jadi orang yang first sekali yang wish awak. sorry sesangat tau! and and, saya ta dapat nak bagi hadiah kat awak. just wish "happy birthday" yaw! boleh kan kalau saya nak nyanyikan dekat awak happy birthday song? kay jap!


english version:
" happy birthday to you,
happy birthday to you,
happy birthday to anisah,
happy birthday to you~


malay version:
" selamat hari jadi,
selamat hari jadi,
selamat hari jadi anisah,
selamat hari jadi~


okay, dua tu je yang saya tau. ingat nak ambik korean version, tapi, ta faham lagu dia. hihi! hope awok appreciate lagu saya eh! miss you a lot!


okay la korang, nak out, nanti mama marah pulak lama2 on9. bye!


wasalam,






thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog