Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 18 February 2012

upgrade kelas



hye! olla!

hurm, dah berkapuk blog saya yang busuk ni, tepi2, saya nak tiup kejap! fiuuu~ hurm, sape yang alah hidung tu, pi main jauh2 eh! nanti asyik nak terbersin ja! hehe! ta de la, gurau je. dah lama ta update blog, korang semua ta kan ta rindu saya kot, saya tersangat la rindu kamu semua tau, lawannya! huhu!

well, hari ni, saya nak cerita dekat korang pasal kelas, hurm, kelas korang mesti cantik kan? kelas kitorang baru nak mengcantikkan. sebenarnya semalam cat, then, sambung hari ni. you know! saya ta pergi pun tolong2 diorang hias2 kelas. malas la. nanti habis baju kene cat. hihi! *gediknyer.

saya just tengok gambar yang diorang upload dekat dalam FB je, erm, not bad la. combine warne biru turquoise n dark purple. macam cantik je. and and, ada berita sedih, eyja kata, cikgu asfa shiken a.k.a guru kelas kitorang akan berpindah bulan 3 ni kot! oh myy! sapa la agaknyer guru kelas kami yang baru eh? dulu sebelum cikgu asfa jadi guru kelas kitorang, cikgu norhidah yang jadi guru kelas kitorang, then, cikgu tu dah resigned. so, now, cikgu asfa pulak, then, ta tau cikgu sape yang akan ambik alih. asyik bertukar2 cikgu je lah. apa lah nasib kelas 3B ni. hoho!

saya just nak cakap, sorry sesangat kepada korang, sebab ta dapat nak hadirkan diri pada hari ni dengan semalam. i'm so sorry babe!

ohkay la korang, nak pergi study ni, bye!

p/s: ta sabar nak tengok class yang berwajah baru. can't wait!!!

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog