Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 2 March 2012

exam coming.



hye! olla! 

pejam celik, pejam celik, exam akan menyusul minggu hadapan. hurm, rase berdebar ada, takut ada, ta sabar ada n so on la. hehe! well, dah la hari isnin exam sejarah pulak tu. amboi, macam mana ni, dah la saya SUKA sejarah. huhu! nak ta nak kene lah baca n hafal sikit2 fakta sejarah dalam bab 1 n 2. haish! never mind. saya bertekad ta mau dah dapat 40 ke atas markah sejarah. saya nak 60 ke atas. insyaALLAH. saya akan usaha.

takdi, dah dapat dah schedule untuk tuition. halamak! dah la start cuti sekolah bulan 3 ni. ta dapat nak bersuka ria n berenjoy2. hurm. nak buat macam mana kan. dah nama pun form 3, mestilah kene tution an whatsoever! hihi! lumrah alam.

hurm. korang semua dah ready ke for exam PMR soon? hope korang dah ready la eh. baik korang study form 1 n 2 dari sekarang. nanti last2 minute, takut jadi benda lain pulak. hurm.

korang2, sukalah saya nak berkongsi schedule exam for next week.

isnin : bm, sains, SEJARAH, pjpk, psk.
selasa : math, bi, khb, agama, psv.
rabu : geo, and pnp macam biasa.

kitorang exam 3 hari je. best! then, cuti! lawannya, tuition doe! 

ohkay la korang, nak pi solat maghrib ni. bye!

p/s: tegurlah saya jika saya ada melakukan kesalahan yang saya tidak perasan. and saya minta maaf sangat2 jika saya terkasar bahasa dengan korang semua n terguris hati korang semua. doakan kejayaan saya!!

wasalam,




thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog