Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 9 March 2012

holiday! times to go vacation with my family.



hye! olla!

okay, hurm, actually, saya ta tau nak post apa untuk hari ni. tapi, buat je la kan. hehe! start next week, dah start school holiday, eee, ta sabar rasa nak pergi vacation with my parents. saya dengar cite2 la kan, mama kate nak balik rumah lama. wee, dah lama ta jenguk2 rumah tu. huhu! 

korang nak tau ta? asal cuti sekolah je, mesti homework pun datang. takdi, bm cikgu bagi 5 set soalan. dah macam exam besar je tengok nyer. memang cukup2 la untuk 1 week tu. setiap hari 1 set. terbaik! hihi! then, dapat pulak homework bi and science. oh mann! wahai cikgu sekalian, anda mahu mendera kami atau sebaliknyer. saya tau, tahun ni nak PMR kan. tapi, memang bagus pun anda bagi kami banyak2 homework! untuk kebaikan kami jugak kan! thank you so much dear! i hope, i will success in my PMR later! doakan saya eh!

semalam dah dapat kertas math, hurm saya just dapat B je. target memang nak dapat A, tapi allah tidak mengizinkan, maybe! lagi 10 markah je tau nak dapat A. haish! korang nak tau ke markah math saya berape? hurm, okaylah, 70%. puas? i got 70, have you? haha! riak pulak. yaya! ta baik tau riak2. nanti allah marah (adik saya selalu cakap that word) hehe!

okaylah got to go! bye!

p/s: cuti sekolah ni, korang janganlah pulak buat kerja gila2, like, merempits ke and so on la. buat la kerja yang berfaedah sikit. jangan la buat kerja yang boleh menghancuskan hidup korang tu.

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog