Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 11 May 2012

i'm sorry.



hye! olla!

firstly, saya nak mintak maaf sangat2 dekat eyja! weh, kau kenape? kau still ta maafkan aku lagi ke? cite dia macam ni, pagi khamis, syaza, yus and siti datang dekat aku tanya apa yang terjadi apa semua. then, aku cite la hal yang sebenarnya. dari situ la kitorang berbaik balik. but, dengan kau je diorang belum boleh terima lagi, sebab diorang cakap, perangai kau dah berubah sejak kau bercouple. and bile kau dah ubah perangai kau tu, baru diorang boleh maafkan kau. aku pun ta faham la. then, tadi, memang aku mengaku aku ta layan kau lepas tu, sebab aku ni PENAKUT!! ye! aku takut diorang cakap tentang aku belakang2 and aku TAKUT!! fazrul akan attack aku! aku sedar weh! but, aku still tegur kau time diorang ta de kan. kan aku kate, aku still kawan kau. and, aku pelik kenapa kau nak perli aku time nak bace yassin tu "best dapat kawan balik?" aku pelik la. sebab kau ada kate kalau aku nak ikut diorang pergilah, biar kau yang hilang kawan jangan aku, then, bile aku dah pergi dekat diorang, kau macam ta boleh nak terima pulak. banyak kali kau perli aku "best dapat kawan balik?" aku terasa la. tapi, aku ta de nyer nak cari gaduh ke apa. bukan aku ta layan kau, tapi, aku PENAKUT! okay? but, aku still layan kau kan. aku ajak kau rehat sekali apa semua. then, aku selalu tanya diorang, bile nak accept kau balik? kesian dekat dia orh! dah la nak exam ni, ta nak lah gaduh2. aku cakap benda yang sama EVERY SINGLE DAY! but, diorang still cakap tunggu kau berubah dulu! aku nak buat macam mana lagi! ye! memang aku tau, manusia tak lepas daripada melakukan kesilapan, dan ianya berlaku pada diri aku, but, aku dah mintak maaf dekat kau. terpulanglah dekat kau nak maafkan aku ke dak. kalaulah boleh patahkan balik masa, awal2 lagi, aku akan mengelak untuk pergi ke corridor tu daripada betembung dengan diorang, and kau ta de lah nak back up2 aku. betul kan? hurm, nak buat macam mana, dah berlalu, and aku ta kan lupa NO MATTER WHAT HAPPEN, I'M STILL YOUR FIRNDS! I NEVER FORGET IT! dan ianya akan berlaku kepada semua bff yang lain. right!

okay la weh, bye!

p/s: aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki! aku ta marahkan kau pun, and jangan terasa hati ye! :)

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog