Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 4 May 2012

sweet moment



hye! olla!

hurm, ta de ape pun yang saya nak story hari ni, btw, saya saje je letak tittle macam tu, *sweet moment* hurm, btw, btw, kejap lagi nak pergi tuition ni, tapi, sempat lagi mengupdate blog kan. hehe! budak2 zaman sekarang, macam tu la. 

arghh!!! macam mana ni, dah la next week start forum, bahan untuk forum belum cari lagi. opss, bukan belum cari, tapi memang ta jumpa. puas kitoang cari, tapi ta jumpa2. haish! dah la hari tu, cikgu ada tanya kitorang apa ambition kitorang kan, then, bila sampai kat saya, dia tanya la apa cita2 saya, saya cakap la lawyer kan, then, cikgu suruh saya prove kan dekat dia time forum nanti. ye la, sapa yang nak jadi peguam, mestila pandai bercakap kan. hurm! macam mana nie?

semalam, budak drama punya competiton, dekat seremban, harap2 diorang punya result is win!! hope it! ye la, choral speaking kitorang, teacher kate, ta berapa nak menang, mesti ta menang. harap2 drama menang! huhu!

okay la korang, got to go!

p/s: tengah miss someone ni.

bye!

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog