Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 21 April 2012

best friend forever!



hye! olla!

nak tau ta apa motifnye saya buat tittle macam tu? ha! ni la saya mahu story ni. hehe! act, 19.04.2012 itu adalah satu tarikh keramat, iaitu, saye telah rasminya menjadi best friends forever with norhaslieja a.k.s eyja! eyja! hope kita punya hubungan berkekalan sampai akhir hayat tau! and and, kita mesti pegang 12 ciri2 kawan sejati tiu eyh! huhu! and, i'm sorry for tadi, yang aku marah2 kau tu, act, aku ta marah kau sangat, just marah yus je, but, kita semua dah bermaaf2an, and aku pun dah ta nak ingat perkara yang lepas kan. dah ta de gado2 dah eyh! hihi! 

okay! kita story pasal choral pulak, act, kitorang punya competition hari khamis hari tu, iaitu, 19.04.2012. sama tarikh dengan tarikh keramat kitorang tu. hoho! yeah! we dah buat sebaik habis mungkin dah! just tawakal ke kepada Allah for everything! hope! team kitorang boleh masuk ke peringkat negeri! teacher cakap, result dia, teacher akan bagitau hari  isnin ni, hurm, rase ta sabar la pulak! hope, menang! ye la, drama dapat masuk negeri, kawat kaki pun dapat masuk negeri, why not, choral pun masuk negeri jugak! mana aci diorang je kan! haha! nak tau ta? saya dah mula rindu dengan choral speaking! rase macam nak buat je lagi choral speaking tu! hehe! biasalahkan! :)

okay la korang, nak out ni, got to go!

p/s: hope choral speaking kitorang dapat masuk negeri, nak melepaskan rindu kepada choral speaking. coz, dah lama ta buat kan. huhu!

wasalam,


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog