Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Wednesday 13 July 2011

new template!!

hey! olla! assalamualaikum! 

today, wednesdaythirteenjulytwothousandeleven, saya telahpun tukar template!! hurm, saja2 je kan. coz, bored la. lagipun, saya jelous la pulak tengok kawan saya tu puteri nurul anisah telahpun menukar template blog dia. huhuhu! rasa jelous pulak.......

btw, saya sajasaja sukasuka buat latar belakang gelap apa semua tu. saya rasa macam garang n tegas kan. saya ni kan jenis yang macam tu.  hohoho! mula2 masa nak tukar yang baru tu, memang buntu la jugak kan. coz, semua yang saya buat tak kena. last2. okay jugak. 

p/s: sayasajasukasukajebuatmacamni...janganjelous...heheeh!ala,korangtakdemasanyanakjelouskan.
korangpunaybloglagicantikdarisaya.siapadalagulagitukan.hahaah!

okay la, bye korang <3 you all!

wasalam,  

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog