Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Tuesday 23 August 2011

huh? pelik la derr!!


hey! olla! assalamualaikum.

salam to all my muslim friends. and also selamat sejahtera. owh! how's your Ramadhan? everythings alright? me? huh! so far so good lah. but, setakat ni saya kena ganti puasa 10 hari lorh. hasih! kena ganti cepat2 ni. tak nak lah tunggu tahun depan ke apa2 ke. hehehe! nanti jadi tertangguh pulak ken?

hurm, saya nak ceritakan dekat korang 1 story ni. kawan2 dekat sekolah saya ni kan, pelik2 sungguh orh. kan, takdikan hurm, diorang suka sangat cakap dekat hujung perkataan ada huruf K macam segala bagai lah kan, erm, i mean macam kau dah siap K? kau sapa K? haa!! maksud saya macam tu lah. korang faham ke tak? kalau tak faham, buat2 faham la ye. fullstop! eceyh! sombong la pulak saya ni. huhu! sori2. jangan terasa maa~ just a joke. 

berbalik balik ke story tadi, hurm, kalau korang, korang rasa pelik tak? even, memang la diorang main2 kan cakap kan, but, rasa macam janggal sikit. hihi! just forget about it! ala~ sekejap sekejap jeh benda tu, masuk aja hari esok, dah perkataan lain pulak kan, urm, lagi 1 kan yang saya pelik lah kan, sebilangan budak2 lelaki kelas saya la kan, kan tie diorang tu kan, ada ke diorang pergi buat macam macam macam ala~ macam jentik2 orang tu, kan, (haish banyak benor kan!) hoho! kalau kena tu, fuhh! pengsan 1 year! haha! then, diorang buat macam tu, untuk kenakan orang, dah la sakit orh! ngilu der!! hehe!

sapa2 yang baca entri ni, jangan la tersa eh! i'm just mahu kongsi2 kan dekat korang jeh!
======================================================

erm, sejak kebelakangan ni kan, saya asyik rasa sejuk je orh! ayok!! nak mati ke aku ni? haish! jangan cakap macam tu lah. memang pun, ajal maut tu ditangan tuhan kan. hish! dah la tak yah la cakap pasal menda ni. takda, bukan apa, cuma sejak kebelakangan ni, hujan kerap pulak turun, dekat area tempat korang ada hujan tak? dekat tempat saya hujan, lagi2 time nak pergi sekolah tu, nak mandi punyalah malas, ye lah, sejuk orh! ye pun ada shower kan, tapi sejuk jugak. masa dekat sekolah pun macam tu, dekat sekolah saya ni, dia macam banyak hutan2 sikit kan, pagi2 je mesti ada kabus, huhu! sejukk!! tapi best! 
ohkay la korang, sampai sini je la. bye salam,

------------------------------------------------------------------------------
O Muslim, if you don't repent now - when the devils are locked up - when will you repent? Do you have a contract with Allah that you will live until tomorrow?
wasalam,
 

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog