Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 20 August 2011

phew!!!

hey! olla! assalamualaikum.

salam for muslim, and selamat sejahtera for others!! korang2, korang nak tu tak haish! memang, memang, memang, hish! macam mana la nak cakap ni. erm, saya ni, semalam, saya ni bengong sikit, ye la, dah terpengaruh dengan si nisyot la ni. nak sangat blog cantik2, padahal blog yang sedia ada dah cantik dah, hehehe! well~ 
kan saya kan, tak ada la berapa mahir sangat dengan selok belok blog ni, al maklumlah, orang baruuu~~~~ huhuhu~! tu la, gatal2 sangat nak tukar template blog yang seakan macam si nisyot tu, dah cari dah dekat blogskin   then, dah download dah apa semua kan, last2 padah muncul pulak. entah apa jadi entah blog saya, dah la tak tau macam mana nak edit apa semua kan, nasib ada nisyot!! dia ada lah tolong saya sikit2 kan, thanks anisah yang comel, cantiks, hihihi! tak boleh lebih2, nanti ada orang tu, kembang pulak kan~

last2 tu, saya bengang sangat kan, saya pergi delete lah blog saya yang sudah dianggap sebagai diary saya kan, hurm, masa mula2 saya klik delete blog tu, tak ada la rasa apa2 feel kan, such as, terkilan, etc kan. but, bila dah masuk esok harinya tu kan, rasa macam rindu and anything else la dekat blog saya ni. uwaa~~
then, nasib ada si nisyot! haish! budak ni lagi kan, hohoho!! saya cakap lah dekat dia. nak buat blog balik kan, time tu, saya tak tau lagi boleh undelete blog kan, after saya cakap nak buat blog balik tu kan, dia pun baru la cakap boleh undelete, pheww!! naseb badan, tak payah la nak cari follower balik or lain2 kan. 
 
great la nisyot! and thank you very much again sayangggsss!!! love you anisah anak uncle anis thanks for everythings ya! 

nah! dah berjam2 dah saya mengadap lappyku ini. geezz~ hahah! ohkay la korang bye, salam, selamat berbuka~~
------------------------------------------------------------------------
"Things aren’t always as they seem. Umm Musa was told to throw her son in the river, Yusuf was left in a well, Maryam delivered a child alone, Yunus was swallowed by a whale, Ibrahim was thrown in the fire and Umm Salamah thought no one could be better than Abu Salamah. Yet look at how it turned out for them in the end. So don’t worry, Allah has a plan for you."
wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog