Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Saturday 3 September 2011

larghh!! nak join korang jugak.....


hey! olla! assalamualaikum,

hurm, hari ni dah hari kelima umat islam beraya hari raya aidilfitri, saya pulak memang tak puas ada puas pun ada, senang cerita 50 50 lah kan beraya. kalau boleh, nak kumpul duit raya lebih lagi kan. you guys mesti dah kumpul banyak daripada saya kan, hurm, nvmd la, tak kesah pun. lol! hehehe!

btw, best la kan nisyot kita ni, (puteri nurul anisah) besok dia nak pergi beraya rumah najwa, yino, hanan n lain2. nak join jugak. but, nak buat macam mana kan, saya ni jauh disini, humph! tape2, nanti kalau ada rezeki yang diizinkan allah, tahun depan saya nak la pulak beraya rumah bff saya yang dekat sekolah DABB huhuhu! tak tau lagi eh, saya hanya merancang, allah yang menentukan. rite? hihi!

k daaa! sampai sini sahaja post saya, <3

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog