Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 9 September 2011

yoo!! lama tak jumpa!


hey! olla! assalamualaikum.
 
hai korang! korang macam mana? sihat ke? saya sihat2 aje! hehe! anyways, dah lama saya tak update kan? huhu! adlah dalam 3, 4 hari kan. hihi! act, bukan apa, saya sebenarnya busy sikit. ye la, saya nak siapkan folio la, HW la, n ETC. haish! bengang2, sambil tu, saya study sikit2 kan, untuk prepare PMR tahun depan. hoho! takut la~ korang pulak macam mana? dah ready ke dengan PMR tahun depan? (bagi yang sebaya je dengan saya eh!) cehhhh~ jangan la terasa. haha!
 
btw, masa hari isnin haritu, saya puasa ganti, memang larh! penat gila orh, dah la time hari sekolah pulak tu kan saya puasa. sampai je dekat rumah kan, terus beging dekat mama, mama, can i buka puasa? please~ i'm very hungry la mama~ haus pun ada, mama~ please~ i'm beging you!!! hurm, buat kering ai liur je marayu apa semua dekat mama~ last2, kena marah ada lah. haih! sabo jer la!
 
ohkay la korang, bye!
 
wasalam, 


thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog