Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Friday 7 October 2011

cerita minggu.


hey! olla! assalamualaikum.

act, ta de apa pun yang saya nak ceritakan sangat. ohkay! kita mula dari ari isnin sampai ari ni eh. dengar cerita saya ni baik2 tau! pergi ambik kerusi, then, duduk. okay? good. :D

hari isnin yang indah.....

okay! hari isnin macam biasa jeh! mula2 perhimpunan, then, ha! hari tu, kelas kitorang dengan kelas 2T dicampur, cuz, cikgu kate, semua cikgu2 ada pa entah. soo~ diorang ta dapat ajar kitorang, tu yang cikgu suruh kitorang bercampur. hehe! kitorang duduk dekat dewan serbaguna. but, hari isnin jeh kitorang bercampur. asuk hari yang seterusnya, masuk kelas macam biasa. hikhik!! lagi apa lagi eh cerita? macam ta de apa sangat. cuz, kitorang lebih banyak duduk dalam dewan tu, n buat kerja masing2. huhu! *tuyangbesttu.

hari selasa yang mendung...

eh! yeke mendung? ntah la. ta ingat. hihi! hari selasa ni pulak. masuk kelas. ta duduk dewan sebaguna dah~ ta best ah! hoho! hari selasa ni ta de apa2 sangat. tapi kan, still cikgu ramai yang ta masuk kelas kitorang. maybe, pergi jaga budak PMR kot. haha! kitorang bising la dalam kelas. tapi kan, kebisinan tu kejap jeh! cuz, ada cikgu relief yang masuk. tape2. petangnya pulak, ada program 1M1S. semua murid kena masuk permainan like, bola tampar, bola baling, bola jaring n also bola sepak. cikgu adakan 4 permainan jeh! ta tau kenapa. so diam. eceyh! saya masuk bola tampar. ta minat pun act, tapi nama memang dah ada dekat senarai bola tampar kan. petang tu, kitorang just mesyuarat jeh! hari selasa minggu depan baru main. hikhok!

hari rabu yang tegang...

hehe! nak tau kenapa saya cakap macam ni? cuz, hari rabu ni, berlakulah pertengkaran yang ta diduga, antara, saya, fazrul, siti n wail. saya ta nak la cerita. dah lepas pun kan. huhu!! hari rabu ni ta de koko. cuz, budak PMR so~ koko dibatalkan. yeahoww!! sukasuki. balik awallah kan. *yes!sayabalikjalankakilagik masa dalam perjalanan balik tu kan, adalah 2 ekor anjing ni, time tu, kitorang lalu depan dia, then, dia pandang jeh kitorang orh. time tu memang takut gilalah. but, kitorang steady jeh la jalan. nak lari takut, nanti ta pasal2 dia kejar pulak kan. nasib anjing tu dah pergi tempat lain orh lepas tu. hihi!

hari khamis yang sedang2...

hari khamis ni lagi pulak, boleh dikatakan semua cikgu ta de. yahoooooo!!!!!! tapi boring la ta dapat belajar. dah la next week, eh! another week la, kitorang exam. 17 oktober. fuhh! kitorang lebih banyak luangkan masa dekat kelas jeh! masa ICTL, budak2 ni bukak lappy. saya pun tumpang la jugak kan. hoho!

hari ini iaitu hari jumaat.....

hari ni ta de PMR kan, hari isnin baru start balik kan. maybe la. hari ni, semua cikgu ada. mula2 matapelajaran Sn, kitorang ta masuk makmal pun. then, Agama, masuk surau cuz, ustazah nak buat PAFA. saya tinggal lagi sikit jeh nak abiskan. then, rehat, after that, geografi, just rewind je balik apa yang dah belajar. cuz, silibus kitorang dah seleshaii!! lepastu, Bi, buat latihan yang cikgu bagi. then! balik!!

begitulah cerita mingguan saya. act, saya tengah baca buku Aku, Dia Dan Coklat. alah~ cerita ta delah baru keluar. not bad la cerita dia, lagi berapa bab jeh nak khatamkan. haha!!

ohkay la korang, bye.

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog