Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages

Sunday 2 October 2011

ye larh!


hey! olla! assalamualaikum.

#abaikangambarkatatastuh,# hehe! act, saya nak cerita ni, urm, pasai apa eh? aa!! pasal, mama saya ada cakap, tahun depan kan saya f3, soo~ nak ta nak, mama saya cakap, mesti masuk tusyen n sambil tu, tengok tutor tv yang channel 602 tu eh? entahlah. dah lupa lah.

ala~ n mama saya pun ada cakap, kalau boleh, kurangkan on9 tu, 1 bulan 5 kali ke apa ke. oh nooo!! i'll try yeah! huhu! insyaALLAH saya akan cuba. hihi!

esok dah start sekolah. HW ta siap lagi, baju ta gosok lagi, jadual ta tengok lagi n segala bagai ta buat lagi. ye la! leka benor tengok FB la, Blog la, Formspring la, n segala bagai benda lagi! benda tu semua kan melekakan. tu yang semua benda ta buat! ish3. apa la nak jadi dengan kau ni syazana? tahun depan dah nak PMR, but, kau masih lagi ta buat persediaan? hmm~ bagus3. 

tau ta pe. hoho! 

ohkay la korang, nak pi lunch ni. lom makan lagi. haha! kbye! 

wasalam,

thank you for reading this entry

No comments :

Post a Comment

COPYRIGHT@ Segala yang tercatat di dalam blog ini adalah hak milik syazana yaya's blog